Воскресенье, 19.05.2024, 09:36

БрокБест все виды таможенных брокерских услуг

Меню сайта
Календарь
«  Июль 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Курс валют
Погода
Новини
Партнер
Oborot.ru - информационные и интернет-технологии для вашего бизнеса
SpyLog
Партнер
Мини-чат

Главная » 2011 » Июль » 8 » З метою отримання інформації про проблеми митного контролю та оформлення в режимі «on-line» у Держмитслужбі створено Моніторинговий центр
12:05
З метою отримання інформації про проблеми митного контролю та оформлення в режимі «on-line» у Держмитслужбі створено Моніторинговий центр
 
Для оперативного реагування на звернення, які надходять від суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, в Держмитслужбі створено підрозділ швидкого реагуванняМоніторинговий центр.

Працівники Центру приймають повідомлення про проблеми й затримки під час здійснення митного контролю й митного оформлення, черги в пунктах пропуску через державний кордон України, пропозиції та зауваження щодо організації роботи митних органів, а також до нормативно-правових актів з питань здійснення митної справи.

Прийом таких повідомлень цілодобово здійснюється за багатоканальним телефоном (044) 247-27-19, за допомогою факсимільного зв’язку за номером (044) 247-26-52, а також на спеціальну електронну скриньку Держмитслужби m_center@customs.gov.ua.

Держмитслужба забезпечує обов’язкове прийняття, невідкладне реагування, а також повноту, якість та об’єктивність перевірки усіх повідомлень, що надходять до Моніторингового центру.

Основним завданням Центру визначено організацію роботи телефону довіри Держмитслужби, забезпечення опрацювання інформації, що за ним надходить, а також вжиття відповідних заходів реагування.

Термін опрацювання повідомлення не може перевищувати восьмигодинного робочого дня. В окремих випадках термін розгляду може бути продовжений за рішенням керівництва Держмитслужби із обов'язковим визначенням кінцевого строку опрацювання.

За бажанням заявник може надіслати письмове звернення на поштову адресу Держмитслужби, яку повідомить йому уповноважена особа Центру. У цьому випадку розгляд письмового звернення здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Заявник може звернутися до Центру для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 09:00 до 18:00 години, у п’ятницюз 09:00 до 17:45.

Контактна інформація про Центр та порядок його роботи розміщено на наочних стендах у місцях розташування митних органів та їх підрозділів, а також в пунктах пропуску через державний кордон України.

 
 
Просмотров: 612 | Добавил: dimgo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: